Co jsou to Brandové PPC kampaně?

Inzerce na svou vlastní značku (brand) ve vyhledávání. Tedy cílení na klíčová slova, na která se obvykle inzerent objevuje na prvních pozicích v přirozeném vyhledávání.

Jak reklama vypadá

Brandové kampaně
Brandové kampaně

Na brandový dotaz se zobrazí nejdříve placené výsledky (PPC reklama) a poté neplacené (organické vyhledávání).

Výhody a nevýhody brandových PPC kampaní

Výhody

  • Velmi dobrý poměr cena / výkon. Kampaně jsou obvyklé levné, s nízkou cenou za proklik.
  • Obvykle mají vysoké Skóre kvality.
  • Pokud na náš brand cílí konkurence, je to jediná možnost, jak se v PPC udržet na první pozici.
  • Přes PPC reklamu lze pokrýt překlepové fráze. Výhodné zvláště u složitějších názvů značek.

Neýhody

  • Vzhledem k tomu, že brandový výraz je obvykle na 1. pozici v přirozeném vyhledávání, může se zdát Brandová reklama jako zbytečné utrácení peněz.

Za sebe však doporučuji brandové kampaně nasadit. Výhody určitě převažují nad nevýhodami.

Při vyhodnocování se snažte brandové kampaně od ostatních oddělovat. Lidé, kteří hledají vaši značku, jdou většinou najisto a mají tedy výrazně blíže k nákupu než ostatní.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)