Co je to Dynamický remarketing?

Uživateli se zobrazují produkty, které navštívil na webu. Týká se hlavně e-shopů, ale za splnění určitých podmínek jej mohou využívat i ostatní.

Proč využívat dynamický remarketing?

Často se stane, že návštěvník webu hned nenakoupí. Pravděpodobnost odkladu je obecně tím větší, čím dražší je výrobek nebo služba. Proto je remarketing je skvělým doplňkem pro akviziční kampaně. Uživateli se připomíná formou navštívených produktů. Jedná se o obecně jedno z nejvýkonnějších cílení v PPC reklamě.

Typy cílení Dynamického remarketingu

Uživateli se dynamicky zobrazují produkty dle automaticky vytvořených publik:

  • zboží, které v minulosti navštívil na e-shopu,
  • zboží z kategorie, kterou navštívil,
  • produkty, které přidal do košíku, ale nenakoupil,
  • související produkty s nakoupeným zbožím, apod.

Jak vypadají inzeráty?

Reklama v Google Ads

AdWords - Dynamický remarketing - Produkty, které uživatel navštívil
Google Ads – Dynamický remarketing – Produkty, které uživatel navštívil

Reklama v Skliku

Dynamický retargeting v Skliku
Dynamický retargeting v Skliku

Dynamický remarketing vs. Dynamický retargeting

Jedná se prakticky o to samé. Jedná se pouze o jiné názvosloví. Sklik používá Dynamický retargeting.

Co je třeba?

Podmínkou je nasazení měřícího kódu, ideálně přes GTM a implementace vlastních parametrů.

Sklik

Pro základní Dynamický retargeting je třeba:

  • propojení Zboží.cz a Skliku,
  • průhledné logo v profilu Firmy.cz.

Další zdroje