Co je to trackovací kód?

Trackovací, nebo-li měřící kód v jazyce Javascript. Sleduje aktivitu uživatele, shromažďuje údaje a odesílá. Bez nainstalovaného měřícího kódu se např. nesbírají data v Google Analytics nebo neměří konverzePPC systémech.

Příklady využití měřících kódů

  • Měřící kód Google Analytics. 
  • Měření konverzí v Skliku, Google Ads.
  • Facebook pixel.
  • Kódy pro remarketing.
  • Měřící kód Google Optimize pro A/B testování cílových stránek na webu.
  • A další služby, které sledují aktivitu uživatelů.

Použití trackovacího kódu

Kód je generován automaticky a musí být umístěný na každou stránku, kterou chceme měřit.

Ideální je využít Google Tag Manager, nástroj pro správu měřících kódů.

Doplňující zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)