Recenze: WorkShop BiddingManager

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5,00 out of 5)

Touha po znalostech je mocná a rozšiřovat si obzory je v povaze lidské. Takže jsem si řekl, že nakouknu pod pokličku srovnávačům zboží, konkrétně pak autobiddingu. Nemusím být hned šampión v biddingu a hrdě se hlásit k označení TOP BIDDERA (modří vědí, ostatní se dozví v článku, až na konci).

Přejít na detail

 

Google AdWords – typy reklamních kampaní

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 5,00 out of 5)

Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?

Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?

Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

Přejít na detail

 
 
 

Nasdílení marketingových účtů od klienta – Checklist

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (3 votes, average: 5,00 out of 5)
checklist-ucty-klientu

Zavádění nového klienta na správu reklamy není úplně jednoduché. Je třeba zkontrolovat a nastavit spoustu věcí. Nasdílení přístupů, propojení služeb v Google Analytics, případné založení účtů apod. Nejrychlejší cesta pro obě strany je vše nastavit přes TeamViewer, Vzdálenou plochu, napřímo s klientem. Co komu vyhovuje.

Připravili jsme checklist. Ať vše zařídíme naráz.

Přejít na detail