PPC restart 2021 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
PPC Restart 2021

Jaký byl 5. ročník PPC Restartu?

Vytříbené technické přednášky se střídaly s marketingovými a vytvořily chutný koktejl. Došlo např. na oblíbené téma Právo v PPC, Cookies, produktové inzeráty, nebo měření kvality leadu.

Vyplatilo se opět přijet? Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

Přejít na detail

 
 

PPC restart 2019 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5,00 out of 5)
PPC Restart 2019

Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy.

Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

Přejít na detail

 
 
 

TOP nejzajímavější články

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
top-clanky

Čas od času narazím na opravdu super článek. Pak zapadne. Pak ho nemůžu najít. Pak jsem tak trošku smutnej. Takže tímto seznamem pomáhám hlavně sobě :). Samozřejmě, to že je článek super, může platit dnes, ale zítra už ne. Takže seznam bude mít i takovou trošku živou formu. V článcích nehledejte žádný systém, prostě a jednoduše, jedno jaké téma, obor nebo problém, hlavně musí být ten článek TOP. 

Přejít na detail

 

Chytré kampaně v Nákupech Google

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
Chytré kampaně v Nákupech Google

Efektivita. Vyšší návratnost investic. Maximalizace hodnoty konverzí. Zvýšení zásahu. Automatizace. Strojové učení. A další kouzelná slovíčka. To všechno slibuje novinka v Google Ads (dříve AdWords) – Smart Shopping Campaign. Pojďme se tedy na ní blíže podívat.

Přejít na detail

 

DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 votes, average: 5,00 out of 5)
google-ads-dynam-reklamy

Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje?

Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci.

Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.

Přejít na detail