Dneska si trošku zpřesníme měření v Google Analytics. Pokud na e-shopu používáte platbu přes platební bránu, zpozorněte. Možná se vás týká následující problém a v Google Analytics měříte chybně transakce a tržby.
Články
PPC restart 2019 – report
Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy.
Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila.
TOP nejzajímavější články
Čas od času narazím na opravdu super článek. Pak zapadne. Pak ho nemůžu najít. Pak jsem tak trošku smutnej. Takže tímto seznamem pomáhám hlavně sobě :). Samozřejmě, to že je článek super, může platit dnes, ale zítra už ne. Takže seznam bude mít i takovou trošku živou formu. V článcích nehledejte žádný systém, prostě a jednoduše, jedno jaké téma, obor nebo problém, hlavně musí být ten článek TOP.
DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání
Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje?
Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci.
Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.
PPC restart 2018 – report
Lepší nebo horší než loni?
Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords?
A má smysl jezdit příští rok?
Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel.
Tak pojďme na to.
(dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)