Máte napsaný článek? Určitě Vám dal spoustu práce. Tak s publikací ještě chvilku počkejte a projděte si tyto jednotlivé body, jestli jste náhodou na něco nezapomněli.
CheckList: Kontrola kvalitního článku

Čas od času narazím na opravdu super článek. Pak zapadne. Pak ho nemůžu najít. Pak jsem tak trošku smutnej. Takže tímto seznamem pomáhám hlavně sobě :). Samozřejmě, to že je článek super, může platit dnes, ale zítra už ne. Takže seznam bude mít i takovou trošku živou formu. V článcích nehledejte žádný systém, prostě a jednoduše, jedno jaké téma, obor nebo problém, hlavně musí být ten článek TOP.
Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje?
Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci.
Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.
Lepší nebo horší než loni?
Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords?
A má smysl jezdit příští rok?
Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel.
Tak pojďme na to.
(dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)
Remarketing. Ostrá zbraň, kterou v PPC kampaních využíváme již řadu let. Už ale méně z nás ale používá remarketing i ve vyhledávací síti – RLSA, který umožňuje Google Ads (dříve AdWords). Přitom se v této kampani může skrývat zlatý důl tržeb. Stačí s ní šikovně pracovat. Pojďme se na ni podívat zblízka.