Po vydolování všech vyhledávacích dotazů přichází při tvorbě klasifikační analýzy klíčových slov asi ta nejdůležitější část – segmentace. Je třeba roztřídit jednotlivé fráze do různých šuplíčků a s těmi pak dále pracovat. Pojďme se podívat na nejčastější dimenze (šuplíčky), do kterých se dají klíčové fráze napasovat.
SEO
Budování zpětných odkazů
Nepodceňujte podporu nového webu
Pro úspěšnost webové prezentace nestačí mít pouze kvalitně vyhotovené webové stránky se všemi náležitostmi a připraveností z pohledu SEO optimalizace (tzv. On-Page faktory). Po spuštění je potřeba, aby se internet o nově vyhotovených stránkách dověděl. Naučíme Vás, jak pomoci vyhledávačům s rychlou indexací Vašich stránek.
Indexace stránek ve vyhledávačích
Po vytvoření nového nebo generální úpravě starého webu je vhodné pozvat internetové vyhledávače na své stránky. Především tak zkrátíte dobu, než vaše stránky vyhledávač najde přes některou z odkazujících url adres na minimum. Nejlepší je poskytnout vyhledávacím robotům celou mapu webu. Řekneme si také pár slov o registraci do internetových katalogů.
SEO školení – Marek Prokop
Nejprve malé přiznání:
Na školení jsem jel s tím, že se nic nového nedovím. Říkal jsem si, jsou to jenom základy. Pro mne by měl být cílem spíše workshop či přímá konzultace nad projektem klienta, nikoli obecné znalosti.
Popostrčil mne sám Marek, první strkanec v podobě velmi chytře formulované odpovědi v emailu, zda pro mne má školení smysl, druhý dloubanec v podobě slevy, kterou jsem odchytil na Facebooku.
Co myslíte, vyplatilo se dvoudenní školení pod Nuselským mostem od jedničky v oboru za téměř 8 000,- bez daně?
Přesměrování domény na verzi s www
Jedním z velkých problémů je duplicita stránek. Týká se každého webu, ať je to miniweb o několika stránkách nebo velký e-shop o tisíci URL. Čím menší web, tím je pravděpodobnost vytvoření chyby v duplicitě menší. Jedno z prvních opatření, v podstatě zásadní opatření, proti duplicitě je ošetření domény.