Proč psát Encyklopedický slovník pojmů

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Proč psát: Pohled SEO

Nultá pozice v SEO

  • k tomu máme vlastní slovníkový pojem ve svém Slovníku pojmů 🙂

Články z vlastních pojmů

Proč psát: Pohled Zákazníka

Zákazník se potřebuje zorientovat v tématu. Je to přes prolinkování provázané, takže ho držíme na webu. Pokročilé: V případě dobré technické pokročilosti je možné využít např. první odstavec ze Slovníkového pojmu jako tooltip, kdekoli na e-shopu. (text v bublině po najetí)

Jak psát: Technicky

Každý článek musí mít vlastní detail (musí existovat konkrétní URL, na které je článek dostupný).

Špatný postup je, pokud je více témat na jedné stránce.

Jak psát: Obsah

To, že se jedná o Slovníček neznamená, že texty mají být krátké. Naopak, máte se snažit popsat vždy celé téma (shluky klíčových slov) a téma mít ideálně provázané.

Velmi dobré je nemít pouze textový obsah, ale mít obsah multimediální, tedy klidně obrázky, vložená videa, případně .pdf, infografiky, apod.

Má se jednat o vysvětlující pojmy. Texty mají být tedy strukturované:

  • nadpisy + odstavce
  • odrážky
  • tabulky

Typicky obsah tedy má být:

  • co je …
  • na co je …
  • jak na …
  • jak vybrat …
  • jak něco …
  • proč … 
  • kde … 

Příklad rozsahu, struktury:

Co psát

Veškeré pojmy, které se nějakým způsobem týkají cílové skupiny. A cílová skupina je hledá v kontextu s vaším tématem. 

Duplicity

Pozor!Zatím nepsat o věcech, které již mají na e-shopu jinde cílovou stránku. (např. kategorii, parametrický filtr, apod.) U těchto klíčových slov je opravdu velmi potřebné dodrže strukturu nadpisů (Co je …, Na co je.., K čemu se užívá…, apod.)/p>

Slovník začněte pojmy, které zatím nemáte obsažené v informační struktuře webu. (asi to budou hlavně složky, ze kterých je co složeno, možná problémy na které se co užívá)

Technické řešení

  • Shoptet
  • WordPress
Petr Jiránek
Follow me