PPC restart 2019 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5,00 out of 5)
PPC Restart 2019

Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy.

Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

Přejít na detail

 
 

TOP nejzajímavější články

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
top-clanky

Čas od času narazím na opravdu super článek. Pak zapadne. Pak ho nemůžu najít. Pak jsem tak trošku smutnej. Takže tímto seznamem pomáhám hlavně sobě :). Samozřejmě, to že je článek super, může platit dnes, ale zítra už ne. Takže seznam bude mít i takovou trošku živou formu. V článcích nehledejte žádný systém, prostě a jednoduše, jedno jaké téma, obor nebo problém, hlavně musí být ten článek TOP. 

Přejít na detail

 

PPC restart 2018 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 5,00 out of 5)
ppc-restart-2018

Lepší nebo horší než loni?
Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords?
A má smysl jezdit příští rok?

Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel. 

Tak pojďme na to.
(dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)

Přejít na detail

 
 

Recenze: WorkShop BiddingManager

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5,00 out of 5)

Touha po znalostech je mocná a rozšiřovat si obzory je v povaze lidské. Takže jsem si řekl, že nakouknu pod pokličku srovnávačům zboží, konkrétně pak autobiddingu. Nemusím být hned šampión v biddingu a hrdě se hlásit k označení TOP BIDDERA (modří vědí, ostatní se dozví v článku, až na konci).

Přejít na detail

 

Google AdWords – typy reklamních kampaní

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 votes, average: 5,00 out of 5)

Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?

Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?

Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

Přejít na detail