Co je Standardní měření konverzí?

Standardní měření konverzí je vylepšené měření konverzí pro Zboží.cz. Kromě zaznamenávání nákupů a jejich hodnot řeší např. hodnocení a recenze zákazníků.

Výhody a nevýhody Standardního měření konverzí

Oproti původnímu (omezenému) měření konverzí má standardní tyto plusy a mínusy.

Výhody

  • Možnost využívání autobiddingu pro Zboží.cz díky napojení na API.
  • Vyšší počet hodnocení a recenzí. Zboží.cz aktivně pracuje se zákazníky (podobně jako v případě Ověřeno zákazníky od Heureky).
  • Hodnotit mohou pouze opravdoví zákazníci (náhodná hodnocení od konkurence odpadnou).

Nevýhody

  • Složitá implementace. Pokud nemáte e-shopové řešení s integrovanou funkcí pro Zboží.cz, implementace je časově náročná.

Upozornění

Bez Standardního měření konverzí nenasadíte správně automatizované biddování pro Zboží.cz. 

Další zdroje