Co je to autobidding?

Auto-bidding nebo-li automatické stanovení CPC (ceny za proklik) dle předem stanoveného cíle. Např. určitého PNO, či ROAS

Narozdíl od manuálního biddingu nemusíte ručně hlídat a upravovat maximální cenu za proklik. Systém vše dělá za vás.

Autobidding v PPC

S autobiddingem v PPC se setkáte např. při nastavování automatizovaných strategií v Google Ads:

  • tROAS,
  • CPA,
  • Maximalizace konverzí,
  • Maximalizace hodnot konverzí.

a další. Užitečným pomocníkem mohou být i Google Ads skripty.

Autobidding ve zbožových srovnávačích

Pro využití autobiddingu ve vyhledávačích zboží je třeba využít externí nástroj. Např.:

  • BiddingTools,
  • BiddingManager,
  • BiddingFox,
  • Beed.

Ve zbožácích se často bidduje na konkrétní pozici v kombinaci s PNO.

Další zdroje