Co jsou to produktové kampaně?

Kampaně ve vyhledávání, které z reklamního inzerátu odkazují na konkrétní produkt. Data se ve většině případů čerpají z XML feedu.

Jak vypadá inzerát z produktové kampaně?

V textu reklamy bývá uvedena cena, skladovost, výhody produktu (např. doprava zdarma), příp. parametry apod.

Příklad produktového inzerátu ve vyhledávání Google
Příklad produktového inzerátu ve vyhledávání Google

Výhody produktových kampaní

  • Návštěvníci již předem znají cenu. Po navštívení webu tedy s větší pravděpodobností nakoupí.
  • Levnější cena za proklik. Reklama není zdaleka tak konkurenční, jako u obecných výrazů. Pracujeme s longtailovými dotazy.
  • Číslovky. Skladovost. To všechno jsou věci, které mají pozitivní vliv na CTR

Na co si dát pozor

  • Můžete udělat mraky zbytečné práce, pokud není zboží vyhledávané.
  • Chyby. Pracujete s velkým množstvím dat. Při zkracování inzerátů mohou vzniknout v inzerátech texty, které nedávají smysl.
  • Dostupnost. Produkty s dlouhou dobou dodání většinou nebudou v produktových kampaních úspěšné.

Kam dál?

Přečtěte si článek o Produktových PPC kampaních.

Další zdroje