Co je to organic návštěvnost?
Organic značí to, že návštěvník přišel do kontaktu s webem z neplacených výsledků vyhledávání. V ČR tedy především z vyhledávačů Google a Seznam.cz.
Organická vs. placená reklama ve vyhledávání
Placené výsledky jsou označeny štítkem Reklama, případně Sponzorováno. Přirozené výsledky značení nemají.
Na obrázku je vidět, kolik uživatelů za zvolené časové období přišlo z organicu Google a Seznamu. Vč. porovnání s návštěvností z dalších zdrojů.
![Návštěvnost z organicu v Google Analytics](https://www.petrjiranek.cz/wp-content/uploads/2019/09/organic-zdroj-medium-1000x829.png)
Po přepnutí na záložku Médium lze vidět čísla za celý organic (tedy suma z přirozené návštěvnosti ze Seznamu, Google, Bing a dalších vyhledávačů).
![Návštěvnost z organicu v Google Analytics - médium](https://www.petrjiranek.cz/wp-content/uploads/2019/09/organic-medium-1000x717.png)