Co je to organic návštěvnost?

Organic značí to, že návštěvník přišel do kontaktu s webem z neplacených výsledků vyhledávání. V ČR tedy především z vyhledávačů Google a Seznam.cz.

Organická vs. placená reklama ve vyhledávání

Placené výsledky jsou označeny štítkem Reklama, případně Sponzorováno. Přirozené výsledky značení nemají.

Přirozené vs placené výsledky vyhledávání v Seznamu
Přirozené vs placené výsledky vyhledávání v Seznamu

Údaje o organické návštěvnosti v Google Analytics

Na obrázku je vidět, kolik uživatelů za zvolené časové období přišlo z organicu Google a Seznamu. Vč. porovnání s návštěvností z dalších zdrojů.

Návštěvnost z organicu v Google Analytics
Návštěvnost z organicu v Google Analytics

Po přepnutí na záložku Médium lze vidět čísla za celý organic (tedy suma z přirozené návštěvnosti ze Seznamu, Google, Bing a dalších vyhledávačů).

Návštěvnost z organicu v Google Analytics - médium
Návštěvnost z organicu v Google Analytics – médium

Další zdroje