Skóre kvality v AdWords

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (5 votes, average: 5,00 out of 5)

Chcete zlevnit svoje náklady na AdWords?
Chcete být více vidět na první straně a topových pozicích za méně peněz?
Tak to si vymazlete skóre kvality. A to nejen u jednotlivých klíčových slov, ale u celého AdWords účtu.

Skóre kvality v AdWords

Proč je to tak důležité?

Čím je nižší skóre kvality, tím

  • způsobilost reklamy pro aukci
  • skutečná cena za proklik (CPC)
  • pozice reklamy

Jednoduše řečeno: Vysoké scóre kvality reklamu zlevní a posune výše. A o to přeci jde.

Jak se počítá

  • očekávané CTR reklamy (míra prokliku)
  • historické CTR viditelné URL adresy
  • kvalita vstupní stránky
  • relevance obsahu na vstupní stránce a vyhledávacího dotazu
  • geografický výkon
  • cílená zařízení

Měření scóre kvality celého účtu v AdWords pomocí scriptu

Každému klíčovému slovu je přiděleno skóre kvality na stupnici 1–10, kde 1 je nejnižší skóre a 10 nejvyšší skóre.

My chceme 1 číslo pro celý účet.

odkaz na script

Zajímavost

Jeden z důvodů proč se doporučuje používat brandové kampaně je právě zvýšení celkové kvality účtu. Takže sice utratíte pár procent rozpočtu na brandové kampaně, ale ušetříte, tím, že se ostatní nebrandové kampaně zlevní.

Další zdroje k tématu:

Co by vás mohlo zajímat dál?

Petr Jiránek
Follow me

Petr Jiránek

On-line marketing mě baví přes 10 let. Začínal jsem se SEO, nyní se starám hlavně o PPC kampaně našich klientů, mám přesah do projektového řízení. Fascinuje mě použitelnost webu se zvyšováním konverzního poměru.
Chci mít rozhled a prahnu po informacích.
Petr Jiránek
Follow me

Latest posts by Petr Jiránek (see all)