PPC
PPC články. Sklik, Google AdWords (nyní správně Google Ads), občas Facebook Ads. Nepřehlédněte nadupnutý rozcestníkový článek o možnostech inzerce v google ads: Přehled možných typů kampaní v Google Ads.
Hodně čtený je také článek o DSA kampaních a odvážní pak mohou zkusit Chytré kampaně v obsahové síti nebo v nákupech.
Pokud hledáte tvorbu nebo správu ppc kampaní pro svůj projekt, napište mi.
Chytré obsahové kampaně od AdWords
10.05.2018
SDC – Smart Display Campaign – chytré obsahové kampaně od AdWords. Pokud splňujete určité podmínky, stačí je nakrmit daty, nechat trošku něco naučit, chvilku pustit svému rozpočtu žilou a pak už se jen veselit z dosažených výsledků, nebo se zamáčknutou slzou v oku vypnout ;-).
PPC restart 2017 – report
01.11.2017
Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl…
Skóre kvality v Google Ads
02.04.2015
Chcete zlevnit svoje náklady na Google Ads (dříve AdWords)? Chcete být více vidět na první straně a topových pozicích za méně peněz? Tak to si vymazlete skóre kvality. A to nejen u jednotlivých klíčových slov, ale u celého Google Ads účtu.
Produktové PPC kampaně
19.03.2015
Máte e-shop? Utrácíte příliš za PPC kampaně? A co produktové kampaně? Používáte? Ne?! Tak se pojďte seznámit. Produktové kampaně jsou taková hezká kombinace typických PPC kampaní a srovnávačů zboží. Uživatel ještě před kliknutím vidí aktuální dostupnost, cenu a případně i další proměnné, které jsou součástí XML feedu.
AdWords – modifikátor volné shody
29.10.2014
Utrácíte příliš velké peníze z rozpočtu v AdWords? Chcete zpřesnit inzerci i za cenu menšího dosahu zobrazení? Inzerujete na obecné služby nebo produkty, či snadno zaměnitelná slova s velkým množstvím synonym a příbuzných slov? Pak použijte modifikátor u volné shody.
Využijte Sklik naplno – vyzkoušejte Odkazy
29.10.2014
Inzerujete v Skliku? Potom jste již určitě slyšeli o rozšíření, které Sklik v létě zavedl. Pokud pracujete s Adwords, bude vám připadat důvěrně známé. Jedná se o obdobu “Rozšíření o odkazy na podstránky” a má název Sklik Odkazy.
Vymačkejte svoje PPC jak citrón
15.04.2014
aneb otestujte pár rad a triků Vylepšete svoje PPC inzeráty v Skliku, AdWords, ale i ostatních reklamních systémech. Stačí chvilka, stačí málo a vaše inzeráty mohou být zajímavější, lepší a vydělávat mnohem více. Donuťte uživatele klikat právě na Vás!