PPC

PPC články. Sklik, Google AdWords (nyní správně Google Ads), občas Facebook Ads. Nepřehlédněte nadupnutý rozcestníkový článek o možnostech inzerce v  google ads: Přehled možných typů kampaní v Google Ads.

Hodně čtený je také článek o DSA kampaních  a odvážní pak mohou zkusit Chytré kampaněobsahové síti nebo v nákupech.

Pokud hledáte tvorbu nebo správu ppc kampaní pro svůj projekt, napište mi. 

Základní potřeby pro Reklamní systémy

18.05.2018

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (8 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Znáte to. Potřebujete stáhnout fakturu z Google AdWords, či napsat na podporu Facebooku. Kde to hledat? Poradíme vám.

číst dál

Chytré obsahové kampaně od AdWords

10.05.2018

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (3 hlasů, průměr: 4,67 z 5)

SDC – Smart Display Campaign – chytré obsahové kampaně od AdWords. Pokud splňujete určité podmínky, stačí je nakrmit daty, nechat trošku něco naučit, chvilku pustit svému rozpočtu žilou a pak už se jen veselit z dosažených výsledků, nebo se zamáčknutou slzou v oku vypnout ;-).

číst dál

PPC restart 2017 – report

01.11.2017

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (7 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Začlo to SEOrestartem, přes DATArestart, teď přišel první ročník perfektního PPC restartu a Vážení, SOCIALrestart následuje. Za ty prachy, radost na tu Pankrác jezdit ;). Tak co ten PPCrestart vlastně je? Obsahově našlápnutá konference rozumného rozsahu v příjemném prostředí. Jo, a skvělým rautem. Mrkněte, co bylo letos a za rok neváhejte dorazit, ale zase v klidu, aby na mě zbyl…

číst dál

Skóre kvality v Google Ads

02.04.2015

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (7 hlasů, průměr: 4,43 z 5)

Chcete zlevnit svoje náklady na Google Ads (dříve AdWords)? Chcete být více vidět na první straně a topových pozicích za méně peněz? Tak to si vymazlete skóre kvality. A to nejen u jednotlivých klíčových slov, ale u celého Google Ads účtu.

číst dál

Produktové PPC kampaně

19.03.2015

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
produktove-ppc-kampane

Máte e-shop? Utrácíte příliš za PPC kampaně? A co produktové kampaně? Používáte? Ne?! Tak se pojďte seznámit. Produktové kampaně jsou taková hezká kombinace typických PPC kampaní a srovnávačů zboží. Uživatel ještě před kliknutím vidí aktuální dostupnost, cenu a případně i další proměnné, které jsou součástí XML feedu.

číst dál

AdWords – modifikátor volné shody

29.10.2014

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Utrácíte příliš velké peníze z rozpočtu v AdWords? Chcete zpřesnit inzerci i za cenu menšího dosahu zobrazení? Inzerujete na obecné služby nebo produkty, či snadno zaměnitelná slova s velkým množstvím synonym a příbuzných slov? Pak použijte modifikátor u volné shody.

číst dál

Využijte Sklik naplno – vyzkoušejte Odkazy

29.10.2014

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

Inzerujete v Skliku? Potom jste již určitě slyšeli o rozšíření, které Sklik v létě zavedl. Pokud pracujete s Adwords, bude vám připadat důvěrně známé. Jedná se o obdobu “Rozšíření o odkazy na podstránky” a má název Sklik Odkazy.

číst dál

Vymačkejte svoje PPC jak citrón

15.04.2014

1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (2 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
vymackejte-ppc-jako-citron

aneb otestujte pár rad a triků Vylepšete svoje PPC inzeráty v Skliku, AdWords, ale i ostatních reklamních systémech. Stačí chvilka, stačí málo a vaše inzeráty mohou být zajímavější, lepší a vydělávat mnohem více. Donuťte uživatele klikat právě na Vás!

číst dál