PPC

PPC články. Sklik, Google AdWords (nyní správně Google Ads), občas Facebook Ads. Nepřehlédněte nadupnutý rozcestníkový článek o možnostech inzerce v  google ads: Přehled možných typů kampaní v Google Ads.

Hodně čtený je také článek o DSA kampaních  a odvážní pak mohou zkusit Chytré kampaněobsahové síti nebo v nákupech.

Pokud hledáte tvorbu nebo správu ppc kampaní pro svůj projekt, napište mi. 

    PPC restart 2021 – report

    04.10.2021

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (9 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    PPC Restart 2021

    Jaký byl 5. ročník PPC Restartu? Vytříbené technické přednášky se střídaly s marketingovými a vytvořily chutný koktejl. Došlo např. na oblíbené téma Právo v PPC, Cookies, produktové inzeráty, nebo měření kvality leadu. Vyplatilo se opět přijet? Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

    číst dál

    PPC restart 2019 – report

    02.10.2019

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (7 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    PPC Restart 2019

    Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy. Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

    číst dál

    Chytré kampaně v Nákupech Google

    11.10.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (9 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    Chytré kampaně v Nákupech Google

    Efektivita. Vyšší návratnost investic. Maximalizace hodnoty konverzí. Zvýšení zásahu. Automatizace. Strojové učení. A další kouzelná slovíčka. To všechno slibuje novinka v Google Ads (dříve AdWords) – Smart Shopping Campaign. Pojďme se tedy na ní blíže podívat.

    číst dál

    DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání

    04.10.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (11 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    google-ads-dynam-reklamy

    Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje? Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci. Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.

    číst dál

    PPC restart 2018 – report

    28.09.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (8 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    ppc-restart-2018

    Lepší nebo horší než loni? Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords? A má smysl jezdit příští rok? Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel.  Tak pojďme na to. (dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)

    číst dál

    RLSA – Remarketingové kampaně ve vyhledávání v Google Ads

    25.09.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (6 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    AdWords - RLSA - Remarketing ve vyhledávání

    Remarketing. Ostrá zbraň, kterou v PPC kampaních využíváme již řadu let. Už ale méně z nás ale používá remarketing i ve vyhledávací síti – RLSA, který umožňuje Google Ads (dříve AdWords). Přitom se v této kampani může skrývat zlatý důl tržeb. Stačí s ní šikovně pracovat. Pojďme se na ni podívat zblízka.

    číst dál

    Přehled pro vyhodnocování KPI

    25.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (13 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Vyhodnocujete úspěch obchodních aktivit v čase? Že nevíte jak na to? Pomohu vám. Dal jsem dohromady základní KPI (klíčové ukazatele výkonnosti), které můžete vyhodnocovat. Ať už se staráte o reklamu, nebo celý marketing a zajímá vás, zda se investice vyplácí.

    číst dál

    Google AdWords – typy reklamních kampaní

    22.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (13 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou? Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí? Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

    číst dál