Co je to rozšíření reklam?

Rozšíření reklam = funkce v Google Ads a Skliku, která u reklamního inzerátu zobrazí další sdělení. Zvyšuje míru prokliku a poskytuje uživatelům doplňující informace. Zároveň inzerent zabírá větší reklamní prostor. Je více viditelný a ubírá místo konkurenci.

Jak rozšíření reklam vypadá?

S rozšíření reklam se setkáte především v SERPu Google a Seznamu.

Rozšíření reklam ve vyhledávání Google
Rozšíření reklam ve vyhledávání Google

Kdy se rozšíření zobrazí

Nejdříve je třeba rozšíření přidat do PPC systému. Na úrovni kampaně, sestavy, nebo celého účtu.

I tak ale není zaručeno, že se rozšíření vždy zobrazí. Záleží to na mnoha faktorech:

  • hodnocení reklamy,
  • pozice,
  • lokace,
  • či ostatní rozšíření. Google Ads zobrazuje ty, které nejlépe fungují.

Přesto, že nemáte 100% jistotu, že se rozšíření zobrazí, vždy je do svých kampaní či sestav vyhledávání přidejte.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)