Co je to Rozšíření o volání?

Rozšíření o volání, příp. Rozšíření o telefonní číslo. Funkce v Google Ads, která u reklamního inzerátu zobrazí telefonní číslo. Na mobilu lze na tlačítko přímo kliknout a volat rovnou do firmy.

Jak Rozšíření o volání vypadá?

Na desktopovém zařízení se vedle inzerátu zobrazí telefonní číslo.

Rozšíření o volání Google Ads
Rozšíření o volání Google Ads

Na mobilním zařízení se pod inzerátem zobrazí tlačítko Zavolat na číslo… Po kliknutí lze rovnou telefonovat.

Google Ads - Rozšíření o volání na mobilu
Google Ads – Rozšíření o volání na mobilu

Sklik – Rozšíření o volání na mobilním zařízení

Sklik využívá funkci Click2Call. Nelze tedy použít na desktopu. Rozšíření se aktivuje pouze na mobilním zařízení. Po kliknutí lze rovnou telefonovat.

Sklik - Click2Call
Sklik – Click2Call

Výhody Rozšíření o volání

  • Uživatelé mohou ihned volat. Neprodlužuje se kontaktní doba hledáním telefonního čísla na webu.
  • Je zdarma, resp. platí se pouze za proklik na inzerát, či telefon.
  • Snadno se upravuje na 1 místě.

Nastavení Rozšíření o telefon

Nastavení v Google Ads

Rozšíření o volání lze přidat na úrovni celého účtu, ale i kampaní či sestav. Čím hlouběji ve struktuře, tím větší má rozšíření přednost.

Zároveň lze zobrazování telefonního čísla naplánovat. Např. pouze na pracovní dny mezi 8 a 16 hod.

Nastavení v Skliku

Oproti Google Ads se telefonní číslo doplňuje v nastavení kampaně.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)