Co je to Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů?

U reklamního inzerátu se zobrazí adresa na maloobchodní řetězce, které prodávají vaše produkty. Narozdíl od Rozšíření o lokalitu, které zobrazuje adresu na vaši firmu nebo prodejnu.

Výhody Rozšíření o lokalitu affiliate partnerů

  • Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
  • Zvyšuje CTR, obzvláště u regionálního cílení.
  • Uživatel lépe nalezne partnery ve svém okolí. Rozšíření mu pomůže ve tehdy, když se rozhoduje kde a co nakoupí.
  • Na mobilech mohou potencionální zákazníci rovnou volat, nebo použít navigaci.
  • Je zdarma, resp. platí se za proklik na inzerát.

Nastavení rozšíření v Google Ads

Rozšíření je možné přidat na úrovni celého účtu, následně i pro konkrétní kampaň, či sestavu.

Při nastavení rozšíření je třeba vybrat typ vztahu – Prodejci aut, nebo Maloobchod.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)