Co je to Rozšíření o propagaci?

Rozšíření v Google Ads, které upozorňuje na krátkodobou slevovou akci nebo výprodej. V rozhraní systému je navíc možné zvolit jednu z předpřipravených příležitostí. Např. Black Friday, Velikonoce apod.

Jak Rozšíření o propagaci vypadá?

Google Ads - Rozšíření o propagaci
Google Ads – Rozšíření o propagaci

Slevu je možné zadat:

  • v procentech,
  • ve zvolené měně.

Zároveň lze použít modifikátor slevy „Až“ – např. sleva 33 %.

K akci je třeba přidat URL stránky, na kterou se návštěvník dostane po prokliku.

Příležitosti

K rozšíření je možné přidat příležitost, která se zobrazí spolu se slevou.

Příklad příležitostí, které lze vybrat:

  • Black Friday,
  • Vánoce,
  • Velikonoce,
  • Helloween,
  • Den matek,
  • Den otců,
  • sv. Valentýn,
  • a další.

Výhody Rozšíření o propagaci

  • Zabírá větší prostor ve výsledcích vyhledávání.
  • Rychlé a efektivní upozornění na akci.
  • Zvyšuje CTR.
  • Je zdarma, resp. platí se pouze za proklik na inzerát.
  • Snadno se upravuje na 1 místě.

Rozšíření o strukturované úryvky lze přidat na úrovni celého účtu, ale i kampaní či sestav. Čím hlouběji ve strukrutuře, tím větší má rozšíření přednost.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)