Co je to reklamní sestava?

Reklamní sestava ve vyhledávání je skupina klíčových slov a reklamních inzerátů. Text sestavujete pro zvolená klíčová slova na míru. 

Nastavení na úrovni sestavy

Na úrovni reklamní sestavy se nastavuje především výše nabídky.

U Skliku je to manuální CPC. V případě Google Ads lze na sestavě nastavit navíc např. eCPC, tROAS, CPA a další.

Struktura účtu

Struktura PPC účtu
Struktura PPC účtu

Sestavy se vytvářejí v rámci reklamní kampaně. V sestavách se nastavuje cílení reklamy a reklamní inzeráty, které se zobrazují potencionálním návětěvníkům webu. 

Klíčová slova se do sestav vkládají v různých shodách:

Doporučení pro reklamní sestavy

Snažte se mít co nejvíce podobná klíčová slova v 1 jedné sestavě. Čím konkrétnější inzerát, tím vyšší CTR.

Např. uživatel zadá do vyhledávání na Google spojení „plastové jezírko 1 000 l“. Ideální je mít v účtu sestavu s klíčovými slovy „plastové jezírko 1000l“, „plastové jezírko 1000“ apod. s konkrétním inzerátem. Návštěvníci na reklamu kliknout s větší pravděpodobností, než na obecný inzerát propagující plastová jezírka všech objemů.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)