Co jsou to Produktové inzeráty v Skliku?

Produktové inzeráty (PI) jsou obrázkové reklamy v SERPu Seznamu. Patří k nejvýkonnějším kampaním v Skliku. Reklamu spustíte pouze v případě, že máte e-shop.

Jak reklama vypadá

V inzerátech uživatel vidí:

  • obrázek produktu,
  • název produktu,
  • cenu produktu,
  • název domény.
Sklik - produktové inzeráty
Sklik – produktové inzeráty

Jde tedy o stejný typ kampaně, jako PLA v Google Ads.

Výhody Produktových inzerátů

Výkonnost

Často jeden z nejkonverznějších kanálů vůbec v Skliku. Proto jej nasazujeme zpravidla jako jeden z prvních typů kampaní u klienta.

Rychlé nasazení

Během chvíle máte nastavenou kampaň a právě jste pokryli celý sortiment e-shopu. Můžete jít z práce dom, máte ten den vyděláno. Není to ale tak kouzelné, časem byste měli optimalizovat.

Relevance

Tím, že uživatel ví vše podstatné o produktu, málokdy na reklamu klikne někdo, kdo hledal úplně něco jiného.

Pozor, i tak procházejte vyhledávací dotazy a vylučujte klíčová slova. A pamatujte, že reklama se zobrazuje nejen na produktové dotazy, ale i na obecná slova. Často se inzeráty zobrazují i na nerelevantní fráze. Nezapomínejte na to a zařaďte procházení dotazů v PLA kampaních mezi své pravidelné rutiny.

Nastavení Produktových inzerátů

Potřebujete:

  • Účet na Zboží.cz.
  • XML feed pro Zboží.cz.
  • Propojit Sklik se Zboží.cz.

Následně můžete založit produktovou kampaň v Skliku.

Další zdroje

Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)