Články

    RLSA – Remarketingové kampaně ve vyhledávání v Google Ads

    25.09.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (6 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
    AdWords - RLSA - Remarketing ve vyhledávání

    Remarketing. Ostrá zbraň, kterou v PPC kampaních využíváme již řadu let. Už ale méně z nás ale používá remarketing i ve vyhledávací síti – RLSA, který umožňuje Google Ads (dříve AdWords). Přitom se v této kampani může skrývat zlatý důl tržeb. Stačí s ní šikovně pracovat. Pojďme se na ni podívat zblízka.

    číst dál

    Přehled pro vyhodnocování KPI

    25.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (13 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Vyhodnocujete úspěch obchodních aktivit v čase? Že nevíte jak na to? Pomohu vám. Dal jsem dohromady základní KPI (klíčové ukazatele výkonnosti), které můžete vyhodnocovat. Ať už se staráte o reklamu, nebo celý marketing a zajímá vás, zda se investice vyplácí.

    číst dál

    Recenze: WorkShop BiddingManager

    23.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (6 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Touha po znalostech je mocná a rozšiřovat si obzory je v povaze lidské. Takže jsem si řekl, že nakouknu pod pokličku srovnávačům zboží, konkrétně pak autobiddingu. Nemusím být hned šampión v biddingu a hrdě se hlásit k označení TOP BIDDERA (modří vědí, ostatní se dozví v článku, až na konci).

    číst dál

    Google AdWords – typy reklamních kampaní

    22.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (13 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou? Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí? Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

    číst dál

    Základní potřeby pro Reklamní systémy

    18.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (8 hlasů, průměr: 5,00 z 5)

    Znáte to. Potřebujete stáhnout fakturu z Google AdWords, či napsat na podporu Facebooku. Kde to hledat? Poradíme vám.

    číst dál

    Chytré obsahové kampaně od AdWords

    10.05.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (3 hlasů, průměr: 4,67 z 5)

    SDC – Smart Display Campaign – chytré obsahové kampaně od AdWords. Pokud splňujete určité podmínky, stačí je nakrmit daty, nechat trošku něco naučit, chvilku pustit svému rozpočtu žilou a pak už se jen veselit z dosažených výsledků, nebo se zamáčknutou slzou v oku vypnout ;-).

    číst dál

    Nasdílení marketingových účtů od klienta – Checklist

    19.01.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (6 hlasů, průměr: 4,83 z 5)
    checklist-ucty-klientu

    Zavádění nového klienta na správu reklamy není úplně jednoduché. Je třeba zkontrolovat a nastavit spoustu věcí. Nasdílení přístupů, propojení služeb v Google Analytics, případné založení účtů apod. Nejrychlejší cesta pro obě strany je vše nastavit přes TeamViewer, Vzdálenou plochu, napřímo s klientem. Co komu vyhovuje. Připravili jsme checklist. Ať vše zařídíme naráz.

    číst dál

    Založení Facebook Business Manageru – Checklist

    12.01.2018

    1 hvězdička2 hvězdičky3 hvězdičky4 hvězdičky5 hvězdiček (14 hlasů, průměr: 4,93 z 5)

    Potřebujete založit Business Manager? Není to tak jednoduché, jak se zdá. Na spoustu věcí snadno zapomenete. Sepsal jsem seznam věcí (checklist) co vše je třeba zařídit. Ať máte vše po ruce, včetně napojení platební karty.

    číst dál