Nasdílení marketingových účtů od klienta – Checklist

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (4 votes, average: 5,00 out of 5)
checklist-ucty-klientu

Zavádění nového klienta na správu reklamy není úplně jednoduché. Je třeba zkontrolovat a nastavit spoustu věcí. Nasdílení přístupů, propojení služeb v Google Analytics, případné založení účtů apod. Nejrychlejší cesta pro obě strany je vše nastavit přes TeamViewer, Vzdálenou plochu, napřímo s klientem. Co komu vyhovuje.

Připravili jsme checklist. Ať vše zařídíme naráz.

Search Console

  • Nárokování webu.
  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Google Places

  • Zažádání o zaslání ověřovacího kodu (ověření adresy působiště).
  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Google AdWords

  • Nastavení fakturačních údajů.
  • Nastavení platební karty.
  • Vyplnění žádosti o propagační kód.
  • Založení rozšíření o lokalitu (Propojení s Moje firma na Google).
  • Propojení exstujících účtů a následné schválení přístupu.

Google Analytics

  • Propojení s Google AdWords.
  • Propojení se Search Console.
  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Merchant Center

  • Nárokování webu.
  • Propojení s Google AdWords.
  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Google Tag Manager

  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Sklik

  • Nastavení fakturačních údajů.
  • Nastavení platební karty.
  • Propojení se Zboží.cz.
  • Nabídnutí přístupů agentuře.

Firmy.cz

  • Nasdílení přístupů pro agenturu.

Mergado

  • Nasdílení přístupů pro agenturu.
  • Nastavení fakturačních údajů.

Facebook

  • Založení Facebook stránky.
  • Založení Business Manageru. Mrkněte i na detailní článek Založení Facebook Business Manageru – Checklist.
  • Založení Katalogu produktů.
  • Nastavení platební karty.
  • Přidání FB stránky do Business Manageru.
  • Nastavení fakturačních údajů.
  • Přidání lidí, kteří se podílí na správě Facebooku. Přístupy je třeba přidělit extra pro:
    • správu stránky,
    • správu účtu,
    • správu Katalogu produktů.

Nápadá vás ještě něco? Uděláte nám radost, když se o svoje připomínky podělíte v komentářích.

 

Petr Jiránek
Follow me

Petr Jiránek

On-line marketing mě baví přes 10 let. Začínal jsem se SEO, nyní se starám hlavně o PPC kampaně našich klientů, mám přesah do projektového řízení. Fascinuje mě použitelnost webu se zvyšováním konverzního poměru.
Chci mít rozhled a prahnu po informacích.
Petr Jiránek
Follow me