Užitečné checklisty

Do své sbírky checklistů jsem přidal několik nových. 

Zkontrolujte si svoje marketingové procesy, zaveďte alespoň jeden až dva nové kontrolní seznamy a uvidíte, jak po malých krůčcích budete vylepšovat a optimalizovat svoji práci. 

 

Videa Reshoper 2022 jsou venku

Mrkněte se na volně dostupná videa z RESHOPER 2022. Různá témata:

  • PPC, E-mailing, Facebook
  • ale i Logistiku a Expanzi

Různí známí řečníci:

  • Honza Bartoš
  • Ondra Ilinčev 
  • Lukáš Pítra

Jinak na linku naleznete i minulé ročníky. Za sebe nejvíce doporučuji, co je mi asi nejbližší, z roku 2019 – Funkční projektové řízení pro e-shop od Honzy Kvasničky. 

 

Do roka a do dne GAU vs GA4

Tak dobře, není to do roka a do dne, ale přesně za rok, kdy přestanou měřit Google Analytics Universal. U našich klientů již měříme dual, jak do Google Analytics Universal, tak nově i do Google Analytics 4

A vám doporučuji to samé, protože jinak za rok nebudete moci svoje data meziročně porovnávat, a to bude mrzení. 

Úplný základ je možné nasadit dle Honzy Tichého z Taste a super zdroj je webinář, který měl v rámci Marketing Miner Akademie.

 

Jsem sběratel – sběratel Checklistů

Máte sepsaný nějaký zajímavý oborový checklist?
Je jedno jestli z PPC, SEO, Analytiky, UX, prostě cokoliv, co se alespoň nějak týká e-commerce. 
Ať už jednorázový, procesní, opakující se, vlastně je jedno jaký?

Napište mi na info@petrjiranek.cz a pošlete odkaz.

Rád ho zařadím do svého seznamu Checklistů >>.

A pokud sami hledáte inspiraci, tak se mrkněte na projekt MarketingMapy.cz, který je narvaný inspirací na, ať už jednorázové nebo opakované, checklisty z PPC, SEO a Srovnávačů zboží. 

 
 
 

Nový firemní web pro OKzahrady.cz

V rámci WebPrezentu jsme spustili nový firemní web pro OK ZAHRADY. Nyní již tedy pomáháme nejen s e-shopem, ale i s firemním webem a prezentací.

Mám velkou radost, že se redesign povedl bez ztráty kytičky z pohledu SEO, veškeré pozice jsou zachovány, návštěvnost také. 

Jako další projekt nás čeká redesign firemního magazínu, včetně nasazení Encyklopedie pojmů pro podporu SEO.

 
 

Nové Google Analytis 4 [GA4]

Nový způsob měření, co se muselo vcelku dramaticky nastavovat, by mělo být nově výrazně snadnější. Konečně se budeme moci na uživatele více dívat přes „Události“, které na webu dělá, než přes měření návštěv „Sessions“, což je fajn hlavně kvůli tomu odkud přišel.

Pár článků k tématu:

 

Google a jeho Google Search Console

Google poslední dobou znatelně vylepšuje svoji Google Search Console, což je určitě velký přínos pro všechny provozovatelé webů a e-shopů. 

Pár článků k tomuto tématu: