Nová obsahová Mapa – Srovnávače zboží

Pro všechny e-shopaře skvělá zpráva – Marketing Mapy obsahují celou obsahovou Mapu pro Cenové srovnávače.

Pokryté úkoly pro Heuréku i Zbozi.cz:

  • 6 oblastí
  • 14 témat
  • 54 skupin úkolů
  • téměř 250 ověřených úkolů

Na obsahu se podílelo přes 10 specialistů z řad freelancerů, agentur, ale zastoupeni byli i odborníci z Heuréky a Zboží.cz.

Tak již na nic nečekejte, registrujte se a začněte dělat zbožáky systematicky.

 

OKzahrady: nový e-shop

Výběr nového dodavatel e-shopového řešení pro OKzahrady je u konce.

Po pečlivém výběru je nakonec vítězem trutnovský BSshop se svým řešením (BSadmin) postaveným přímo nad Pohodou. 

 

Marketing Mapy umí Dashboardy

V Marketing Mapách jsme spustili zásadní úpravu: Nasazení Dashboardů.

Nyní je možné již přehledně vidět počet odpracovaných úkolů v jednotlivých marketingových kanálech (SEO, PPC, atd.).

Vyzkoušejte, stačí naklikat několik prvních úkolů v té nejmenší Zralosti a výsledky uvidíte jak v Dashbordu Mapy, tak v Dashboardu celého projektu. 

 

Vysněný klient: Destilerka.cz

Nově pomáhám rozjíždět e-shop s prémiovým českým alkoholem s příznačným názvem: Destilerka.cz. Co více si přát :).

A začátek spolupráce je hned pěkně zostra, vedle rutinních záležitostí při vstupu e-shopu na trh, se startuje akce na novou českou whisky: Svach´s OLD WELL WHISKY >>.

 

Marketing Mapy a OMM + TMM

Že nevíte co je OMM a TMM :)?
Nevadí, stačí se zaregistrovat >> a dovíte se to. Pouze poradím, že Vám daný nástroj pomůže v řízení on-line marketingových aktivit.

 
 

MarketingMapy.com na Reshoperu

Poprvé v životě jsem nebyl na konferenci jako pouhý návštěvník, ale jako zakladatel projektu.

S Michalem jsme se před rokem pustili do marketingmapy.com a na Reshoperu jsme poprvé uveřejnili možnost předregistrace do našeho nástroje.

Takže neváhejte a pošlete Předregistraci Marketingmapy.com, ať jste mezi prvními.

 

Marketingové mapy mají nový web

V neuvěřitelně rekordním čase jsme s klukama z WebPrezentu spustili pro projekt marketingové mapy nový (první) prezenční web.

V podstatě web byl na světě během 5 pracovních dní. Nešlo to jinak, bylo třeba stihnout spustit webovky na Reshoper

 
 

Slovník pojmů

Markeťák (vlastně jakýkoli specialista) by měl hovořit řečí svého zákazníka. Jenže velmi často to nejde. Některé pojmy jsou ustálené.

Rozhodl jsem se vybudovat takový malý komunikační můstek. Vysvětlující slovník pojmů s odkazy na další zdroje.

Slovníků pojmů existuje mraky, proto je důležité to slovo vysvětlující. Druhá důležitá věc jsou odkazy na další kvalitní zdroje. Kdo bude chtít pojem prostudovat do hloubky, bude mít možnost.

Výkop prvních pojmů:

Jedná se o běh na dlouhou trať. Pojmů je téměř nekonečné množství.