DRTG v Skliku nejen pro e-shopy
Dynamický remarketing je v Skliku nově otevřen širšímu spektru inzerentů. Ale i tak musíte mít XML feed, 50 produktů a bohužel nepříliš flexibilní je i požadavek, že Výzva k Akci (CTA) musí být slovo „Koupit“.
Dynamický remarketing je v Skliku nově otevřen širšímu spektru inzerentů. Ale i tak musíte mít XML feed, 50 produktů a bohužel nepříliš flexibilní je i požadavek, že Výzva k Akci (CTA) musí být slovo „Koupit“.
Táák, a jsou známy termíny všech Data, SEO, PPC a Social RESTARTŮ pro rok 2018 :), taková hezká rodinka už to je, snad by to chtělo ještě E-mail Restart ;-).
A pokud váháte zda dorazit nebo jo :), tak si přečtěte můj report z loňského PPC restartu 2017, byla to nejlepší konference v loňském roce.
Marketing Miner umí hledanost bez clusterů na Google. Paráda. Hledanost tedy dostane z MM v reálných číslech, nikoli shluknuté v clusterech.
Zajímáte se o marketingovou strategii?
Nestíháte číst rozsáhlé články a topíte se v informacích?
Zkuste videa. Krátká, jasná a přínosná.
Michal Krutiš > Videa o marketingové strategii
Vřele doporučuji regnout odběr dalších nových kousků ;-).
Zároveň mi to připomnělo jeho perfektní kurz o frameworku STDC na Seduo.cz, takže mrkněte také: Chytrá marketingová strategie.
Zatímco z reportu z PPCrestartu 2017 pomalu zasychá pomyslný inkoust, už je tu další pozvánka na SOCIALrestart 2017.
A stala se nám z toho taková hezká čtyřka:
SEO + DATA + PPC + SOCIAL.
Kde tohle skončí :)?
A je to tu. Videa z PPC offlinu jsou on-line :). Nevím, co vy, ale já se v sobotu nudit nebudu.
A příště se budu snažit být live.
Vedle SEO Restartu a Data Restartu pořádá letos agentura Medio ve spolupráci se SUN marketingem i PPC Restart. Můžete se těšit na report, který určitě napíšu.
Na letošním ShopCampu 2017 jsem bohužel nebyl. Z minulých ročníků však vím, že je to skvělá akce.
A ještě skvělejší je, že jsou k dispozici videa. Takže hybaj na YouTube >> 🙂 a rozhodně doporučuju Jiří Novák – Objevte v PPC nevyužitý potenciál.