Slovník pojmů

Markeťák (vlastně jakýkoli specialista) by měl hovořit řečí svého zákazníka. Jenže velmi často to nejde. Některé pojmy jsou ustálené.

Rozhodl jsem se vybudovat takový malý komunikační můstek. Vysvětlující slovník pojmů s odkazy na další zdroje.

Slovníků pojmů existuje mraky, proto je důležité to slovo vysvětlující. Druhá důležitá věc jsou odkazy na další kvalitní zdroje. Kdo bude chtít pojem prostudovat do hloubky, bude mít možnost.

Výkop prvních pojmů:

Jedná se o běh na dlouhou trať. Pojmů je téměř nekonečné množství.

 

Firmy.cz a jejich nový formát

Firmy.cz od Seznamu nově umožňují vylepšený zápis o Události a Nabídky, pokud máte Seznam naplno.

Zápis na katalogu Firmy.cz vřele doporučuji, a to placený. Relativně snadno se tak dostanete do výsledků vyhledávání a obsadíte pozici v první desítce.

Okamžitě jsem tuto možnost využil a vylepšili jsme spolu s klientem jeho zápis Betiny.cz – Herobility v ČR, včetně propojených položek ze Zbozi.cz se z detailu zápisu stává kvalitní obsahová stránka hodna být vysoko ve výsledcích SERPu.

 

Nově pomáhám BeTiny.cz

získat výhradní zastupitelsví prodeje švédské značky Herobility v ČR (vyrábí parádní záležitosti pro nejmenší – HeroBottle, HeroPacifier nebo třeba HeroSippy). Nový klient, nová výzva. Cíle jsou vyjimečně jiné než ryze výkonnostní marketing.

 

SEO rozšíření pro CHROME #1

Hledáte ideální rozšíření pro prohlížeč Chrome na kontrolu meta popisků? Pak zkuste SEO META in 1 CLICK.  Vše na jednom místě. Mnoho času ušetřeno ;-).

 

Reportík z workshopu BiddingManageru

Napsal jsem reportík z workshopu BiddingManageru, který pořádá BiddingTools. Mrkněte. Třeba vás popostrčí rozšířit si obzory o srovnávačích zboží, biddování a automatizaci. 

Pokud mi lenost dá, tak mám v plánu napsat ještě 2 navazující články: 

  • o samotném BiddingManageru jako nástroji
  • o skvělém nápadu School BiddingManageru

Biddování zdar, automatizovanému obzvlášť.

 

Pozvánka: WorkShop Bidding Manager

Automatizace vládne světem, proto, aby uvolnila čas, ruce a mozek pro kreativnější činnosti. No, a kde jinde by se mělo začít s automatizací než u biddingu ve srovnávačích zboží :).

Proto se jedu 17. 5. 2018 nachytřit na workshop BiddingManageru

Můžete se těšít na report a doufám, že i na pár tipů. A nezapomeňte mrknout na jejich ceník, protože dneska může automatizaci za pár kaček zkusit každý ;-).

 

DRTG v Skliku nejen pro e-shopy

Dynamický remarketing je v Skliku nově otevřen širšímu spektru inzerentů. Ale i tak musíte mít XML feed, 50 produktů a bohužel nepříliš flexibilní je i požadavek, že Výzva k Akci (CTA) musí být slovo „Koupit“.

 

Termíny RESTARTŮ v roce 2018

Táák, a jsou známy termíny všech Data, SEO, PPC a Social RESTARTŮ pro rok 2018 :), taková hezká rodinka už to je, snad by to chtělo ještě E-mail Restart ;-).

A pokud váháte zda dorazit nebo jo :), tak si přečtěte můj report z loňského PPC restartu 2017, byla to nejlepší konference v loňském roce.

 

Hledanost na Google bez clusterů

Marketing Miner umí hledanost bez clusterů na Google. Paráda. Hledanost tedy dostane z MM v reálných číslech, nikoli shluknuté v clusterech.