Indexace stránek ve vyhledávačích

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)

Po vytvoření nového nebo generální úpravě starého webu je vhodné pozvat internetové vyhledávače na své stránky. Především tak zkrátíte dobu, než vaše stránky vyhledávač najde přes některou z odkazujících url adres na minimum. Nejlepší je poskytnout vyhledávacím robotům celou mapu webu. Řekneme si také pár slov o registraci do internetových katalogů.

Přejít na detail

 

SEO školení – Marek Prokop

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Nejprve malé přiznání:
Na školení jsem jel s tím, že se nic nového nedovím. Říkal jsem si, jsou to jenom základy. Pro mne by měl být cílem spíše workshop či přímá konzultace nad projektem klienta, nikoli obecné znalosti.

Popostrčil mne sám Marek, první strkanec v podobě velmi chytře formulované odpovědi v emailu, zda pro mne má školení smysl, druhý dloubanec v podobě slevy, kterou jsem odchytil na Facebooku.

Co myslíte, vyplatilo se dvoudenní školení pod Nuselským mostem od jedničky v oboru za téměř 8 000,- bez daně?

Přejít na detail

 

Přesměrování domény na verzi s www

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Jedním z velkých problémů je duplicita stránek. Týká se každého webu, ať je to miniweb o několika stránkách nebo velký e-shop o tisíci URL. Čím menší web, tím je pravděpodobnost vytvoření chyby v duplicitě menší. Jedno z prvních opatření, v podstatě zásadní opatření, proti duplicitě je ošetření domény.

Přejít na detail

 

Google Analytics – základní představení

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Tento nástroj měří návštěvnost vašich webových stránek. Monitoruje provoz webu a zobrazuje ho v přehledných statistikách. Dá se proto zjistit, kde mají stránky slabá místa, které se pomocí jiných nástrojů dají optimalizovat.  Nástroj je potřeba využívat kontinuálně, jelikož se slabá místa mohou vyskytovat a měnit v čase. Google Analytics tedy slouží ke sběru dat, ze kterých je následně možné vypracovávat různé analýzy.

Přejít na detail

 
 

Zaslepená důvěra v ranky

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

aneb jsou opravdu tak důležité?

Jedním ze systémů, které vyhledávače používají pro hodnocení webových stránek je ranking (z angl. rank – postavení, pořadí), jehož hodnota vyjadřuje ohodnocení stránek pro konkrétní vyhledávač. Zodpovím otázku jejich důležitosti a doporučím další (minimálně stejně důležité) nástroje, které ovlivní vaše pozice ve vyhledávačích.
Přejít na detail

 

Jak se počítají ranky

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Ranky jsou v terminologii SEO optimalizace velice často skloňovány. Konkrétně se často mluví o vlivu ranků na řazení výsledků vyhledávání ve vyhledávačích. V následujícím textu popíši jak zvýšit své ranky, jak se počítají a kde si je můžete zjistit. Ranků existuje celá řada a každý má jiné algoritmy pro výpočet a každý má trochu jinou škálu hodnocení.

Přejít na detail

 

Jak dát vyhledávačům a katalogům vědět o nové stránce?

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (No Ratings Yet)

Po vytvoření nového nebo generální úpravě starého webu je vhodné pozvat internetové vyhledávače na své stránky. Především tak zkrátíte dobu, než vaše stránky vyhledávač najde přes některou z odkazujících url adres na minimum. Nejlepší je poskytnout vyhledávacím robotům celou mapu webu. Řekneme si také pár slov o registraci do internetových katalogů.

Přejít na detail