Co je to Not set?

Narazili jste v Google Analytics na (not set) místo konkrétních dat? Často se jedná o špatné nastavení UTM parametru.

Příčiny Not set

Chybějící značkování v PPC reklamě

Nemáte označkované kampaně, případně klíčová slova, či obsah reklamy. Google Ads má automatické značkování defaultně zapnuté, ale Sklik ne. 

Automatické značkování

I v případě automatického značkování může dojít k několika neotagovaným přístupům. Návštěvy se prostě „ztratí“. Viz obrázek. Abyste 100% zamezili tomuto problému, museli byste se vrátit zpět k manuálnímu označování kampaní.

Google Analytics - Not set - přehled kampaní
Google Analytics – Not set – přehled kampaní
Google Analytics - Not set - přehled placených klíčových slov
Google Analytics – Not set – přehled placených klíčových slov

Ostatní příčiny

Pokud na (not set) narazíte u přehledů, které se netýkají přímo placených kampaní, může (not set) znamenat chybnou interpretaci dat. Např. pro zvolený přehled nemá Analytics vypovídající data.

Mrkněte i na pojem Not provided. Tyto dva pojmy se často zaměňují.

Další zdroje