Co je to kombinovaná reklama?

Kombinovaná reklama je typ reklamního inzerátu v Skliku. Spadá do oblasti nativní reklamy

Jak kombinovaná reklama vypadá

Součástí kombinované reklamy je:

  • obrázek (obvykle fotka, případně grafický prvek),
  • textový popis mimo obrázek,
  • nadpis,
  • informace o firmě.
Ukázka kombinované reklamy v Skliku
Ukázka kombinované reklamy v Skliku

Narozdíl od responzivní reklamy, v obrázku kombinované reklamy nesmí být žádný text.

Výhody kombinované reklamy

  • Nepotřebujete grafika. Responzivní reklamu zvládne vytvořit PPC specialista sám.
  • Rychlost. Inzerát je vytvořený během několika minut (jsou-li připravené obrázky).
  • Reklama se přizpůsobí jakékoli ploše v rámci sítě Sklik Partner. Nemusíte tedy vytvářet mnoho rozměrů jako u bannerové reklamy.
  • Podpora. Sklik ji zobrazuje více než bannery, nebo původní textové inzeráty.

Nevýhody kombinované reklamy

  • Do samotného obrázku není možné přidat text.
  • Na některé velké reklamní plochy (např. na Zboží.cz) je stále třeba mít klasický reklamní banner.

Doplňující zdroje