Co je to landing page?

Landing Page, nebo-li cílová stránka. Doslovný překlad je „Přistávací stránka“. Často se setkáte i se zkratkou LP.

Jedná se o stránku, na kterou se návštěvník dostane, když přijde z reklamní kampaně, či přirozených výsledků vyhledávání.

Co by měla cílová stránka obsahovat

Především jasné CTA a kroky, které k samotné akci vedou. Každá stránka by měla mít jasně definovaný cíl a směřovat k němu. Ať už se jedná o tlačítko Vložit do košíku, nebo výrazný poptávkový formulář na konci stránky. Tímto krokem si zajístíte větší pravděpodobnost konverze.

Odkud se mohou návštěvníci na LP dostat

Lidé se mohou na landing page prokliknout z různých zdrojů, např. :

  • PPC reklama. Kvalitní vstupní stránka pomáhá nejen ke konverzím, ale i k levnější reklamě a lepším pozicím. Viz Skóre kvality.
  • Přirozené výsledky vyhledávání.
  • E-mailové kampaně.
  • Z odkazu v e-mailu apod.

Další zdroje