Kano model – Analýza spokojenosti zákazníka

Co je to Kano model? Kanův model, nebo-li Analýza spokojenosti zákazníka. Vyvinul ji Noriaki Kan pro lepší pochopení požadavkům a preferencím zákazníků. Hlavní typy požadavků zákazníka Rozlišují se 3 hlavní typy požadavků zákazníka. Nutné požadavky Nebo-li Základní parametry, Očekávaná kvalita, či Pasivní kvalita. Jedná se o základní požadavky, které musí být nutně splněné. Jejich vykonán zákazník považuje za…

ADAM model

Co je to ADAM model? ADAM = proces marketingového působení, který vede spotřebitele ke koupi a opakovaně nakupujícího zákazníka. Narozdíl od modelu AIDA klade růraz na zapamatování si produktu. Etapy ADAM modelu ADAM se skládá ze 4 etap: A – Attention – upoutání pozornosti. D – Desire – vyvolání touhy vlastnit produkt. A – Action –…

Marketingový mix

Co je to marketingový mix? Marketingový mix je soubor aktivit, které firma vyvíjí, aby v potencionálních zákaznících vyvolala potřebu produkt vlastnit. Dosahuje toho propagací, nabídkou správných produktů za dobrou cenu a samotnou cestou k zákazníkovi. 4P v marketingovém mixu Product (produkt). Kromě samotného výrobku se jedná např. o obal, design, záruku, služby s produktem spojené, užitek, či značku. Price (cena). Cena, která by…

AIDA model

Co je to AIDA model? AIDA = proces marketingového působení, který vede spotřebitele ke koupi a proměně v zákazníka. Jde o stupňovitý model, který popisuje optimální zásah reklamy. Etapy AIDA modelu AIDA se skládá ze 4 etap: A – Attention – upoutání pozornosti. I – Interest – vyvolání zájmu o produkt. D – Desire – vyvolání touhy vlastnit produkt….

STDC framework

Co je to STDC? STDC (See, Think, Do, Care) je framework, který pracuje se 4 nákupními fázemi. Tato metodika pomáhá s marketingovou propagací, vč. péče o již hotového zákazníka. SEE V této fázi je důležité, aby se lidé dozvěděli o vaší firmě. Využití fáze SEE v PPC reklamě Display reklama – obsahové kampaně cílené na témata, konkrétní umístění na…