Display reklama

Co je display reklama? Reklama v obsahové síti. Reklamní inzeráty se zobrazují na různých webových stránkách. Nikoliv ve výsledcích vyhledávání internetových vyhledávačů. Cílení display reklamy Cílení reklamy určuje komu a na jakých webech se reklama zobrazí. Podle toho by mělo také reklamní sdělení vypadat. Display reklamu je možné cílit např. pomocí: Umístění – inzerent si sám zvolí, na…

Bannerová slepota

Co je to bannerová slepota? Označuje podvědomé ignorování a přehlížení bannerové reklamy. Uživatelé si na grafickou reklamu natolik zvykli, že si nevšimnou ani informace, která je pro ně užitečná. Může za to narůstající počet inzerentů, agresivnější formáty a stejné reklamní plochy. Důsledkem je pak nižší míra CTR v reklamních inzerátech. Experiment Bannerová slepota Pojem bannerová slepota vznikl na…

RTB – real time bidding

Co je to RTB? RTB = Real Time Bidding. Nákup impresí v reálném čase. Nedochází k nákupu reklamní plochy, ale cílového publika.  Možnosti cílení RTB reklamy Podobné, jako některé typy cílení u display reklamy v PPC. Např.: Remarketing, Zájmy uživatelů, Demografické údaje, Regionální cílení apod. U RTB však není podstatné, kde se banner zobrazí, ale komu se zobrazí. Jak…