Open (Google) Refine je ideální nástroj pro práci s daty. S velkým množstvím dat. Reguláry, facety i clustery zahrnuty :). Dal jsem dohromady seznam užitečných, většinou „step by step“ návodů, které by měl on-line markeťák umět.
Odkazy na články
- Základy Open Refine pro SEO – Jan Onesork
- Open Refine a report vyhledávacích dotazů – Petra Větrovská
- Úklid špatně přiřazených dotazů – Petra Větrovská
- Open Refine: snadná cesta k získání klíčových dat z našeptávače – Jakub Kašparů
- Jak v OpenRefine snadno získat nejnižší cenu zboží v kategorii? – PeckaDesign
- Získejte slova pro SEO z PPC kampaní – Michal Krutiš
- Open Refine – Vytvoření záznamu – Michal Krutiš
Rozšíření
- Spojení dat ze dvou a více různých projektů – VIB-Bits
- Alokace více paměti (Win, MAC, Linux)
Video
Klasifikace dotazů analýzy klíčových slov v OpenRefine
Latest posts by Petr Jiránek (see all)
- Řešíte e-mail marketing? Souhrn kvalitních zdrojů - 21.10.2022
- Přechod na Google Analytics GA4 [kvalitní zdroje] - 30.06.2022
- Proč psát Encyklopedický slovník pojmů - 01.04.2022