Letošní LIM poprvé, nikoli naposledy

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Minulý týden jsem strávil na parádní akci – Léto s internetovým marketingem, turnus prvý. Organizátorem je Marek Prokop. Což samo o sobě zaručuje velmi vysokou laťku a kvalitu. Tento článek beru především jako poděkování nejen samotnému Markovi za organizaci, ale i všem, co mne posunuli zase o kousek dál.

Přednášející

Vilem-Rubes

Vilém Rubeš

Budování značky. Spousta zkušeností z oboru značek minerálek nebo piv. Ve světě reklamy se pohybuje přes 20 let.

K celému bloku jsem přistupoval ze začátku skepticky. Říkal jsem si, to je úplně jinde mimo moji klientelu. Jiné rozpočty, velké firmy. Omyl. Nejde o to, kde jste, ale kam se chcete dostat. A dobré je učit se od těch, co už tam jsou. Velmi dobré bylo i takové to vytržení: „Vy děláte SEO? No a? Značka je značka.“ Jj, něco na tom bude. Je dobré si uvědomit, že SEO je střípeček v mozaice on-line marketingu a on-line marketing je součást marketingu.

Vilémovi jsem poděkoval už na LIMu, především za jeho ochotu. V jeho přítomnosti se nenudíte. Kdykoli si s Vámi pohovoří o čemkoli. A proč se třeba ve 2 hodiny ráno nenechat poučit o kvalitě a složení doutníků nebo se o hodinu déle nepobavit o tom, jak byl potopen Bismarck.

Adam-Zbiejczuk

Adam Zbiejczuk

Odborník na sociální média. Proslavil se vedením marketingu v mBank. Nyní se točí hlavně kolem značky BMW. Poznáte ho tak, že se neustále kouká směrem dolu, nikoli na špičky svých bot, ale buď do telefonu nebo jiného zařízení, ve kterém běží facebook nebo jiná sociální síť. Před prázdninami jsem nestihl jeho školení. Moje škoda. Na LIMu mi jasně ukázal, že by si to ty sociální media občas chtělo do seznamu školení zařadit. Ukázal pár vylepšováků, které jsem neznal. Moje práce se sociálními sítěmi bude teď rychlejší a efektivnější. Asi mi začnou i dávat větší smysl než doteď. A možná mne začnou i bavit.

 
Adam-Hazdra

Adam Hazdra

Design služeb. Adam je absolutní profík. Chytře se ptá, umí naslouchat, včas rozhodnout a debatu posunout o kousek dál. Donutí vás nad svými službami začít přemýšlet úplně jinak. Měl jsem velkou kliku, že jsem byl v týmu Tomáše PotěšilaB2B Group a Adam se nám dost věnoval. Odnáším si: Vedle samotné hodnoty služby (produktu), pochop zákazníka a jeho cestu tvou službou. Soustřeď se na jeho prožitek, naslouchej mu, připomínej se. Knížku Skvělé služby jsem si objednal hned druhý den, dorazí mi tento týden, už se těším. Lukáš Pítra už ji dokonce i zrecenzoval. Adam uveřejnil i seznam zdrojů k designu služeb. Tato přednáška mi dost zkomplikovala život, pozastavil jsem redesign našeho webu. Redesign jede „na plné obrátky“ již skoro rok, tak proč mu nedat ještě půl roku.

Snad mi ostatní přednášející prominou – pro mne byl den Adama Hazdry nejpřínosnější.

Honza-Tichy

Honza Tichý

Na Honzově školení kolem Google Analytics jsem již byl. Honza a jeho Analytics :). Vypustili mu Universal Analytics a je ve svém živlu. Pro mé použití a potřeby už tato přednáška byla prostě a jednoduše moc. Mohl bych se vymlouvat na pátek, ale tím to nebylo. Jedna věc je data číst, interpretovat a přemýšlet nad nimi, druhá věc je analytics nastavovat. Vývojář prostě nejsem. Tím netvrdím, že byla přednáška špatná, prostě a jednoduše nebyla pro mne.

Z přednášek

Záznam z přednášky
Záznam z přednášky
Záznam z přednášky
Záznam z přednášky
Záznam z přednášky
Záznam z přednášky

Průběh dne

Dopoledne – přednáška – není přednáška jako přednáška. Zde se nejednalo ani tak o přednášky, jako spíše o diskusi. Odpoledne – workshopy – rozdělení do týmů. Když máte co říct, říkejte. Nic o daném tématu nevíte? Tak se učte. V každém workshopu jsem se něco přiučil. A nemuselo to být třeba ani k tématu. Večer – workshopy – odpolední workshopy se protáhly i do nočních hodin. V noci – workshopy na bowlingu – toto bych nazval fenoménem. Osobně nejsem zrovna ten typ, který běží a hned se seznamuje. Potřebuju trošku popostrčit např. od Rulandského šedého nebo Ryzlinku vlašského, takže mi neformální prolamování ledů vyhovuje.

Ze života

Přínos

Osobní přínos

Spousta inspirativních lidí, kteří nabijí inspirací a energií. Pravdou je, že tím, že člověk sedí u stolu se špičkami v jednotlivých oborech a s lidmi s několikaletými zkušenostmi, tak si občas připadne … no, však to asi taky znáte. Co je super? Na LIMu to nikdo neřeší. Nejde o to, že Vám někdo předloží konkrétní návody. Jde o změnu myšlení. O vystoupení z té své komfortní zóny, kdy si cvakáte to svoje, vcelku to šlape, ale nějak zapomínáte na posun. LIM Vám od této choroby pomůže, to mi věřte.

Přínos pro klienty

Hned v pátek jsem z auta volal nejlepšímu klientovi co mám. A za hodinu hovoru, cesta z Liberce k nám, jsme dali dohromady nástřel velmi hezkého projektu. Jde o nápad, o službu zákazníkovi. Kdyby nebylo čtvrteční Adamovi přednášky a okamžité „konfrontace“ nových myšlenek s klientem, tento nápad by nebyl. Takže Adame, díky.

Co mi zůstane v hlavě (Evernotu)?

  • pro mne neuvěřitelný všeobecný rozhled a znalosti Viléma
  • velmi hezký projekt TiskomatTomáše Procházky
  • perfektně promyšlený a skoro na stopro dotažený Paintball Plzeň s jeho zákazníkem Helmutem
  • trošku podceněný vstup WebSupport na český trh, aneb chybami se někdo poučí a někdo nikoli – ale určitě fandím
  • pokud se ještě na nějaké školení potkám s Tomášem Potěšilem, chci k němu do týmu na workshop
  • už začínám chápat pojem kouč, Adam Hazdra mi tento pojem objasnil ač přednášel design služeb
  • odhadovat lidi ze sociálních sítí je hezky pěkně ošemetné

Co se mi nelíbilo

Bylo by nefér, psát jenom chválu. Vadily mi dvě věci:

  • Ubytování na Hradě a nutnost chodit každý den tam a zpět – za toto ubytování bych byl vděčný být tam s rodinkou, takhle to byl trošku opruz. Přeci jenom jít ve 4 hodinky ráno, právě vykoupanej v PPC bazénku pěšky .. nic moc. Je fakt, že druhý den jsem to vylepšil a šel aspoň za svítání, takže jsem viděl jamku č. 17 v ranním rozbřezsku.
  • Velmi špatné připojení, jak v zasedačce, tak na Hradě.

Ok, když nad tím přemýšlím, tak mi ubytování na Hradě vlastně zas až tak nevadilo, být nás tam víc. Vadilo mi hlavně to připojení.

Poděkování

Upřímně děkuji přímo Markovi za organizaci. Musím však poděkovat i všem, co se aktivně podíleli na diskusích při workshopech. Myslím si, že tak vysokou kvalitu této akce dělají samotní lidé, kteří se v oboru točí, jsou ochotni sdílet svoje zkušenosti, starosti, ale i postupy a techniky.

SpolecneFoto

Díky Martinovi KolčaboviLence za společné cesty z Hradu na Malevil a zpět. Díky Petrovi Lipovskému za fotodokumentaci a uvolnění fotek. Některé jsem v článku použil.

Jsem rád, že dělám v on-line marketingu. Jsem rád, že jsem získal kontakty, kam se případně obrátit při potřebě spolupráce.

Napsalo se jinde

Lukáš Pítra shrnul, že celá akce jde vzít vcelku do pohody. Za rok to udělám kompromisem. Chtěl jsem už letos, ale nevyšlo to. Vezmu rodinku, program si udělám o něco volnější a využiji možnosti Malevilu. Občas jsem jim ty vířivky a čtyřkolky záviděl. Svoje poznámky k LIM už zveřejnil i Adam Hazdra. Na otázku, proč si nechat svoje golfové hole doma, vám odpoví Adam Šilhan. Pavel Ungr chtěl nejdřív psát o LIMonádě v Malevilu, ale vzhledem k tomu, že na #lim13 za celou dobu neměl jedinou, sepsal nakonec svůj pohled o lidech co v Malevilu byli a poradí vám pro koho je Léto s internetovým marketingem určeno.

Poznámka pod čarou

Pokud je v článku chybka, špatná fotografie nebo odkaz, případně chcete na Vás odkázat jinam, napište mi na petr.jiranek@webprezent.cz a upravím.

Petr Jiránek
Follow me
0 0 hlasování
Hodnocení článku
Odběr
Upozornit na
guest
0 Komentáře
Inline Feedbacks
View all comments