Meta tagy – metaznačky v příkladech

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)

Chtěl bych zde uvést několik příkladů metaznaček, které jsou důležíté při SEO optimalizaci stránek. Uvedu i meta tagy, které již nemají takovou váhu, ale stále se vyplatí je uvádět.

Autor

Jedná se o nepodstatný znak z pohledu SEO optimalizace, ale většina tvůrců webů ho využívá.

<meta name=“author“ content=“Jan Vopátek“>

Kódování

Sdělí prohlížeči v jakém jazyce je stránka napsána. Většinou se používá kódování UTF-8, které podporuje i češtinu.

<meta http-equiv=“Content-Type“ content=“text/html; charset=UTF-8″>

Description

Tímto metatagem řekneme prohlížeči co se na dané stránce nachází. V jedné větě zde shrneme téma.

<meta name=“description“ content=“Popis důležitých meta tagů při tvorbě webových stránek.“>

Klíčová slova

Ikdyž se v dnešní době spekuluje, že vyhledávače Seznam a Google tento tag ignorují, přiklonil bych se k tomu ještě tento tag používat, určitě to není na škodu.

<meta name=“keywords“ content=“seo, seo optimalizace, seo optimalizace webu, optimalizace webu, optimalizace pro vyhledávače“>

Povolení indexování stránky

Dobré je uvádět tento meta tag, který nám zajistí, že vyhledávací robot bude indexovat naše stránky a bude sledovat odkazy na této konkrétní stránce.

<meta name=“robots“ content=“index, follow“>

Atribut content je možné obměňovat a kombinovat s hodnotami noindex (neindexuj) a nofollow (nesleduj odkazy).

Zdroje

<meta name="keywords" content="seo, seo optimalizace, seo optimalizace webu, optimalizace webu, optimalizace pro vyhledávače" />
Petr Jiránek
Follow me
Latest posts by Petr Jiránek (see all)