PPC restart 2021 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
PPC Restart 2021

Jaký byl 5. ročník PPC Restartu?

Vytříbené technické přednášky se střídaly s marketingovými a vytvořily chutný koktejl. Došlo např. na oblíbené téma Právo v PPC, Cookies, produktové inzeráty, nebo měření kvality leadu.

Vyplatilo se opět přijet? Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

Přejít na detail

 

PPC restart 2019 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (7 votes, average: 5,00 out of 5)
PPC Restart 2019

Jaký byl 3. ročník PPC Restartu? Nabušené technické přednášky se střídaly s marketingovými. Došlo např. na oblíbené téma PPC vs. SEO, Google Ads API, analýzu konkurence, nebo otázku, jak se postavit ke stále rostoucím cenám reklamy.

Tentokrát se akce konala v nádherném prostředí Divadla pod Palmovkou. Mrkněte, jak se letošní akce vydařila. 

Přejít na detail

 

Chytré kampaně v Nákupech Google

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (9 votes, average: 5,00 out of 5)
Chytré kampaně v Nákupech Google

Efektivita. Vyšší návratnost investic. Maximalizace hodnoty konverzí. Zvýšení zásahu. Automatizace. Strojové učení. A další kouzelná slovíčka. To všechno slibuje novinka v Google Ads (dříve AdWords) – Smart Shopping Campaign. Pojďme se tedy na ní blíže podívat.

Přejít na detail

 

DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (11 votes, average: 5,00 out of 5)
google-ads-dynam-reklamy

Potřebujete nastartovat inzerci? Nezdržovat se s klíčovými slovy a prostě rychle vyzkoušet, co funguje?

Použijte DSA – Dynamic Search Ads. V základu nepotřebujete nic, kromě fungujícího webu, účtu Google Ads (dříve AdWords) a v něm nějaké ty zlaťáky pro inzerci.

Jestliže ale chcete vytěžit z DSA maximum, rozhodněte nezůstanete u základního cílení.

Přejít na detail

 

PPC restart 2018 – report

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (8 votes, average: 5,00 out of 5)
ppc-restart-2018

Lepší nebo horší než loni?
Teorie, praxe, nebo PPC buzzwords?
A má smysl jezdit příští rok?

Tentokrát je report hodně subjektivní, protože jsem se na jedné z přednášek a hlavně jejím výstupu přímo podílel. 

Tak pojďme na to.
(dopředu píšu, že všech co konference pořádají i těch co lezou na jeviště si vážím a cokoli co vyzní negativně, není hejt)

Přejít na detail

 

RLSA – Remarketingové kampaně ve vyhledávání v Google Ads

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (6 votes, average: 5,00 out of 5)
AdWords - RLSA - Remarketing ve vyhledávání

Remarketing. Ostrá zbraň, kterou v PPC kampaních využíváme již řadu let. Už ale méně z nás ale používá remarketing i ve vyhledávací síti – RLSA, který umožňuje Google Ads (dříve AdWords). Přitom se v této kampani může skrývat zlatý důl tržeb. Stačí s ní šikovně pracovat. Pojďme se na ni podívat zblízka.

Přejít na detail

 
 

Google AdWords – typy reklamních kampaní

1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (13 votes, average: 5,00 out of 5)

Víte vůbec, jaké máte možnosti v AdWords? Jaké různé typy kampaní a cílení můžete použít? Nezapomněli jste na některou?

Ždímáte z AdWords maximu? Nepřicházíte o úšlý zisk z nedostatečného rozsahu a pokrytí?

Sepsal jsem seznam všech možností, co vše použít v AdWords. Mrkněte, zda využíváte opravdu vše.

Přejít na detail